Valtra indsamler løbende tilbagemeldinger fra kunderne ved hjælp af kundetilfredshedsundersøgelser, også kaldet Net Promoter Score-undersøgelser (NPS). NPS-undersøgelser gennemføres i næsten alle lande, og antallet af lande øges konstant. Når man køber en ny traktor, får man sædvanligvis mulighed for at give tilbagemeldinger et par måneder efter, man har modtaget traktoren, og igen efter omkring et års tid.
Tilbagemeldinger fra kunderne er guld værd, og vi bruger dem til at få oplysninger om vores traktorer, vores forhandlere og vores service generelt. Ved hjælp af tilbagemeldingerne kan vi videreudvikle vores traktorer og vores serviceydelser og gøre dem endnu bedre. Det varmer selvfølgelig også, når vi bliver rost for ting, som kunderne er virkelig glade for. Vores samlede pointscore for hele AGCO steg med 10 procent fra 2021 til 2022.
Når du køber en ny Valtra, kan du deltage i undersøgelsen elektronisk på internettet, eller du kan få tilsendt en papirudgave med posten.
”Mine forventninger var høje, men de blev alle indfriet.”
”Nem at komme rundt med, godt udsyn, stærkt hydraulikflow, brugervenlig og med masser af kræfter til mange forskellige opgaver.”
”Traktoren er som skræddersyet til arbejdet på min gård.”
”... de forskellige funktioner er nemme at programmere, stærk lift i bag, nem daglig vedligeholdelse, jævn kørsel og fornuftigt brændstofforbrug.”
”Masser af plads og god førerkomfort i kabinen.”