Valtra sigter mod at kunne tilbyde en exceptionel traktoroplevelse
Ny strategi og nyt look
28 august 2020
Valtra har lavet en ny vision for at kunne tilbyde sine kunder den unikke og bedste traktoroplevelse i branchen. Den nye vision omfatter den samlede brugeroplevelse snarere end fokus alene på traktoren.
Moderne landmænd har et voksende behov for at kunne registrere deres produktionsaftryk og de ressourcer, der bruges i den forbindelse. Entreprenører, der betjener flere maskiner inden for landbrug og skovbrug, i lufthavne og i kommuner, ønsker også at optimere brugen af deres traktorer. Valtra imødekommer disse forskellige behov ved at introducere nye typer af tjenester.
”Det hele starter med at undersøge og kende vores kunders behov, og dermed samarbejde med vores partnere for at kunne imødekomme disse forskellige behov. Takket være vores Unlimited Studio er vi allerede markedsledende inden for kundetilpassede traktorer. En fjerdedel af alle nye Valtra-traktorer tilpasses i Unlimited Studio. Vi ønsker at udvide denne skræddersyede tilgang til også at omfatte for eksempel vores digitale tjenester, funktionerne for præcisionslandbrug og finansiering. Især digitalisering tilbyder en masse nye måder at overraske og glæde kunden på. Vores erfaring er at stadig flere kunder er interesserede i avancerede tjenester som en del af den igangværende revolution inden for landbrugsbranchen. Succesen med SmartTouch er et godt eksempel på, hvordan vi har lyttet til vores kunder og har introduceret en brugervenlig kundeoplevelese på markedet som en del af overgangen til præcisionslandbrug. Fokus er virkelig på kunderne og deres behov - alt andet understøtter dette, ”siger Tommi Malinen, Director, Key Accounts & Strategy.
Succesen med SmartTouch er et godt eksempel på, hvordan vi har lyttet til vores kunder og har introduceret en brugervenlig kundeoplevelese på markedet
Den bedste kundeoplevelse skabes sammen med AGCO, leverandører, salgsnetværket og øvrige partnere på fabrikken, inden for forskning og udvikling, service, reservedele og forhandlere.
Sammen med lanceringen af G-serien - 5. generation afsløres et nyt look for Valtra. Mens mange elementer forbliver de samme, såsom logo og sloganet ”Your Working Machine”, ændrer mange detaljer sig også. Det nye look markerer en fortsættelse af Valtras tydelige og strømlinede Nordiske brand image.
”Vores nye visuelle billede er designet til at være mere fleksibel for brug i forskellige situationer, især de digitale, hvilket også signalerer stærkere Valtra-funktioner: ”Formålsbyggede, robuste og brugervenlige løsninger til mange funktioner, ” siger Pamela Engels, Senior Manager, Communications & Digital Marketing.